10 Aralık 2014 Çarşamba

Tranvayda Yaşadıklarım

Merhaba  ben berk size 4temmuz 2014 tarihinde başımdan geçen bir olayı anlatıcağım. ben istanbul kapalıçarşıda bir işte çalışıyorum. yine bir çarşamba günüydü, bir işim çıktı patrondan izin aldım eve gidecektim evde bağcılarda yani tranvayın son durağında,
neyse tranvaya bindim. kapalıçarşıya gezmek için gelen binlerce turist var. ve bende hep onları kapalı çarşıda eller zevke gelirdim. yine bir turist gördüm.çok seksi kısacık bir etek giymiş ve üstede incecik bir tişört altındada sütyen yok. çok azdım tranvay tıklım tıklım ağzına kadar doluydu. kız arkaya doğru ilerledi. (not:19 yaşlarında) ve bende arkasında bir boşluk bulup geçtim.en arkada herkez kendi kafasında kız kimsenin umrunda deildi. ben hemen kalabalıktan istifade kıza değdirmeye başladım. ellerimi bacaklarına sürtüyordum.
benim küçük berk hemen kalktı tabi :). benimki kalkınca kız götünde hissetti. ve bana dönüp baktı ve güldü. oda istiyordu. sonra kalçasını bana doğru yaslamaya başladı ben iyice azdım. eteğinin altından elimi uzattım ve külodunu elledim kızda benim penisi avuçladı çok azmıştım.külodunu az indirdim ve götünü okşadım. sonra bi mıncıkladım kız sikimi bi sıktı sikim kopacak gibi oldu. 15 dakika felan öle elleştik. tranvay full boşaldı sadece 2miz kaldık. hemen sikimi çıkardım en arkaya oturduk ve kız yalamaya başladı memelerini çıkardım. müthişti. kız amını açtı ve (18cm) sikime oturdu ve ahlamaya başladı kızı zıplatıyordum 3 durak boyunca kimse gelmedi ve sikiştik.götüne full boşaldım.ve giyindik. bağcılara gelmiştim kızdan adresini aldım yarın gitmeyi düşünüyorum. gerçekten müthişti.

6 yorum:

  1. Mrb istanbuldan Buldan sadece gizlilik önem veren bayan lar ve ciftler bekarim rim gizlilik içersinde tanışmak isteyen dos ve güvenilir bir arkadas ariyan sadece bayanlar ve ciftler arayın tanisalim 22 satım arzu eden arar tanisiriz 05352250079

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben 38 yaş 175 boy 72 kg üniv. mez.izmir ve çevre illerden Güzel kadınlar evli bekar kızlar dul yaş heryaştan azgın ol yeter 05457109847 canın mı sıkıldı. Kimselere anlatamadığın çekindiğin bir paylaşımın mı var anlatırsam ne derler diye düşünme ben buradayım çekinmeyim arayın nerde ve kim olduğun önemli değil dul, boşanmış, evli, bekar, olgun, Gizlilik ve temiz olmak öncelikli gizli noya acık sohbet sınırını sen belirle ister sohbet ister sex canın ne isterse fantazini paylaş Masaj yaparım 05457109847:) 05457109847 arayın görüşelim bayanlar. gizliliklere_nem veririm

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var


    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILI İŞİNDE UZMAN PATNER ARAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE HARİKA Bİ SEKS Sİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASIN

    YanıtlaSil