3 Kasım 2014 Pazartesi

Alman sevgililer

Merhaba sexhikayeleri18.org okuyucuları ben almanyada yaşıyan türklerden biriyim frankfurta yaşıyorum. burda bir hastanede hemşire olarak çalışıyorum ve bir çok alman arkadaşım var. beraber mesai arkadaşım olan alman arkadaşım ve onun sevgilisiyle yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. alman olan bu kız ile aramız olukça iyidir ve genelde daha sessiz olduğu için gece nöbetlerini hep beraber alıp sohbet ederdik. onun birde alman sevgilisi vardı oda arada gelirdi biraz konuştuktan sonra onlar boş bir odada sevişirlerdi. çok mutlu bir yaşantıları vardı ve sex konusunda oldukca rahatlardı. ve biz bu konuları kızla çok rahat bir şekilde konuşuyorduk sürekli bana anlatıyordu tabi o anlattıkça kendimi onun yerine koyup düşünüyordum bir gün eğer istersem benimde aralarına katılabileceğimi söyledi bende nasıl olur kıskanmazmısın hem ben kabul edemem dedim. oda erkek arkadaşının mutluluğu içinse bunu kıskanmam dedi hem kendisininde mutlu olacağını söyledi. anlaşılan çocuk benim fiziğimi beğenmişti. ben tabiki kabul etmedim ama bu teklif günlerce aklımdaydı benide oldukça heyecanlandırmıştı. buradan da okuduğum hikayeler vardı onlara benzer ilişkileri hayal etmeye başlamıştım bir süre sonra yine nöbette bir araya gelmişti ve konuşmaya başladık kız sürekli telefonda sevgilisiyle mesajlaşıyordu ben hastaneye gelir diye bekliyordum sonra hastalandan biri hemşire çağardı ve arkadaşım ben giderim dedi o çıktı biraz sonra bir çağrı zili daha geldi mucbur gitmek zorundaydım yalnız çağrı gelen odada hasta yoktu. odadan içeriye girdiğimde kızın sevgilisi odada tek başına duruyordu. ben şaşırmıştım oda benimle konuşmak için bu yolu seçtiğini söyledi beni beğendiğini ve kız arkadaşınında müsadesi olduğunu benimle birlikte olmak için can attığını söylüyordu. çocuk çok hoş tipti benimde aslında gönlüm yok değildi. ve yanıma gelip dudaklarımdan öpmeye başlayınca artık ben ne olacaksa olsun dedim ve öpüşürkende soyunmaya başlamıştık. biraz sonra kapı açıldı ve arkadaşım içeri girdi ben çok utanmıştım ve toparlanmaya calışıyordum sevgilisi ise buna müsade etmiyordu kızda zaten yanımıza doğru gelirken soyunarak gelmeye başladı ve oda bize katılmaya başladı banada hiç çekinme aramızda kalacak dedi. ben hala utanıyordum kız sevgilisinin yarağını çıkarıp yalamaya başladı sevgiliside beni tekrar öpmeye başladı ben artık kendimi olayın gidişatına bırakmıştım kız bir yandan sevgilisinin aletini yalarken bir taraftanda benim amımı okşamaya başladı ve daha sonra ayağa kalkıp benimle öpüşmeye başladı daha önce hiç lezbiyen ilişkim olmamıştı ama hiç sesimi çıkaramıyordum bu bir taraftan hoşuma gidiyordu. biz öpüşürken sevgiliside benim  amımı dillemeye başlamıştı. ben çok büyük haz almaya başladım artık ufak ufak inliyordum kız sevgilisine baktı bu bakış sikmenin zamanı geldi derçesineydi sonra çocuk kalın ve büyük olan yarağını yavaşca amıma sokmaya başlamıştı ben daha önce bu kadar büyüğünü içime almamıştım başta amım çok dar geliyordu çocukta büyük zevk alıyordu bu yüzünden okunuyordu ben ise zaten çoktan uçmıştum sevgilisi beni sikerken kız arkadaşımda bana amını uzatmış yalamamı istiyordu bir taraftan kocaman yarak içime girip çıkıyor bir taraftanda kızın amını yalıyordum çok büyük zevk alıyordum ve bir süre sonra titreyerek boşaldım ama çocuk hala içimde gidip geliyordu ve dahada hızlanmaya başladı oda başalacaktı ve hemen çıkarıp sevgilisinin ağzına verdi kız gözümün önünde büyün dölleri yuttu ve yarağı temizledi. sonra çocuk sevgilisini sikmeye başladı ve bende çocukla öpüşüyordum o gün hayatımda almadığım kadar zevk aldım bu benim için büyük tecrübe oldu ve sonrasında tekrardan yapmak için sözleştik artık üçümüz bir sevgili olmuştuk.

7 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Mrb istanbuldan Buldan sadece gizlilik önem veren bayan lar ve ciftler bekarim rim gizlilik içersinde tanışmak isteyen dos ve güvenilir bir arkadas ariyan sadece bayanlar ve ciftler arayın tanisalim 22 satım arzu eden arar tanisiriz 05352250079

    YanıtlaSil
  3. Almanya'dan 015216996555 WhatsApp dan ilk.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben 38 yaş 175 boy 72 kg üniv. mez.izmir ve çevre illerden Güzel kadınlar evli bekar kızlar dul yaş heryaştan azgın ol yeter 05457109847 canın mı sıkıldı. Kimselere anlatamadığın çekindiğin bir paylaşımın mı var anlatırsam ne derler diye düşünme ben buradayım çekinmeyim arayın nerde ve kim olduğun önemli değil dul, boşanmış, evli, bekar, olgun, Gizlilik ve temiz olmak öncelikli gizli noya acık sohbet sınırını sen belirle ister sohbet ister sex canın ne isterse fantazini paylaş Masaj yaparım 05457109847:) 05457109847 arayın görüşelim bayanlar. gizliliklere_nem veririm

    YanıtlaSil
  6. https://www.sosyalchat.com/ ve https://www.sohbetone.com/ ücretsiz sohbet

    YanıtlaSil