8 Kasım 2014 Cumartesi

Kadın olmak çok güzel

Merhaba ben izmirden Deniz.23 yaşında 178 boy 60 kiloda beyaz tenliyim.size ilk nasıl ilişki yaşadığımı anlatıcam.yıllarca pasifliği kendi içimde yaşamıştım.iki yıl önce askerden gelip izmirde bir iş bulup çalışmaya başlamıştım.bir apartmanın bodrum katını kiralamıştım.işyerinde murat isminde
Biriyle çalışıyorduk ve kısa sürede samimi olmuştuk.murat 25 yaşında 165 boyunda zayıf sayılabi amanlarımızda sex konusuna çok girerdik.bir gün bana murat sana  bir sır vericem ama aramızda kalsın dedi.bende tamam dedim. bir travestiyle yaşadığı ilişkiyi anlattı ve çok hoşuna gittigini söyledi.eve gittiğimde bütün gece bunu düşündüm benimlede olurmuydu ama korkuyordum söyleyemezdim.sabah işe gittim cumartesi ve pazar izinliydik.murat hafta sonu ne yapıyorsun dedi evde olacağımı söyledim oda bana gel takılırız dedi.oda yalnız yaşıyordu ve bu bir fırsat olabilirdi.aksam eve gider gitmez bir plan yapıp hazırlamaya başladım.
Vücudumda zaten az olan tüylerin hepsinden kurtuldum.biraz kaşlarımdan bile aldım.yatıp iyice dinlendim.kalktıgımda saat 10 civarıydı.kahvaltımı ettim.oraya tam hazır gitmeliydim.tuvalet ihtiyacımı giderdim ve anal temizlik yaptım.artık pırıl pırıl dım.altıma arasırada giydiğim kırmızı dantelli kilotu giydim.üstüme tişört ve pantolon ve çıktım yola.çok heyecanıydım.o gün hava çok sıcaktı.eve gidene kadar bir hayli terlemiştim.kapıyı çaldım kim o dedi benim deyince açtı.üzerinde sadece boxer kilot vardı.bu ne hal dedim sıcak ne yapalım diyebildi.içerden su getirdi içtim ve oturdum.sen böyle rahatmısın istesen şort vereyim dedi bu beklediğim şeydi.şortu getirdi ben nerede giyeyim dedim.giy burada utanıyormusun dedi.ben başımı sallayınca yan odayı gösterdi.girip şortu giydim ve karşısına oturdum.bacaklarıma baktı ve o bacaklar ne öyle pasparlak dedi.bende ne var olamazmı dedim.olur ama kız bacağı gibi bunlar dedi.bende çokmu beğendin dedim ve gülüş tük.doğru yoldaydım.yani dedi arkadaşım olmasaydın o siktiğim travesti gibi senide sikerdim dedi.bende bir anlık cesaretler neden olmasın dedim.ciddimisin dedi evet deyince kalktı yanıma geldi.sende cidden istiyormusun dedim evet dedi.ama benim ilk olacak zorlamazsın değilmi dedim evet dedi.ozaman yatak odasına geçelim dedim olur dedi.çok heyecanıydım.nasıl yapalım dedi ben yatağa sırt üstü uzamasını istedim ve uzandı.kilotunu yavaşça çıkardım aleti 17/18 cm civarıydı ama kalın sayılmazdı bu benim için harikaydı.vede kalkıştı bile.bende şortu çıkardım.ilk defa ağzıma almaya başladım harikaydı.hem yalıyor hemde popomu parmaklayarak alıştırıyordum.ve artık dayanacak gücüm kalmamıştı.onu kaldırdım ve önünde domaldım.oda çok heyecanlıydı.arkama geçip sürtmeye başladı ufak ufakta kafasını deliğime bastırıyordu kuruluktan olsa gerek biraz canım yanıyordu.anlamış olacakki bekle dedi geldiğinde elinde vazelin kutusu vardı.önce aletine sürdü sonrada deliğime masaj yaparak sürmeye başladı ara ara parmaklarıyla deligimi açıyordu.sonra tekrar dayadı ve yavaş yavaş biraz giriyor sonra çıkıyordu.sonra tekrar giriyor derken tamamen girmişti içime.artık hareket leri hızlanmıştı.yaklasik 5 dakika sonra içime boşalmıştı.bende boşalmıştım ama o minik sikim hiç kalkmadan harika birşeydi bu.o  hafta sonu defalarca birlikte olduk.bir yıl kadarda beraber yaşadık karı koca gibi.ben evde resmen kadını oluyordum.o daha sonra taşınınca ilişkimizde bitti.okinci maceram olgun biriyle oldu.oda daha sonra

4 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben 38 yaş 175 boy 72 kg üniv. mez.izmir ve çevre illerden Güzel kadınlar evli bekar kızlar dul yaş heryaştan azgın ol yeter 05457109847 canın mı sıkıldı. Kimselere anlatamadığın çekindiğin bir paylaşımın mı var anlatırsam ne derler diye düşünme ben buradayım çekinmeyim arayın nerde ve kim olduğun önemli değil dul, boşanmış, evli, bekar, olgun, Gizlilik ve temiz olmak öncelikli gizli noya acık sohbet sınırını sen belirle ister sohbet ister sex canın ne isterse fantazini paylaş Masaj yaparım 05457109847:) 05457109847 arayın görüşelim bayanlar. gizliliklere_nem veririm

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILI İŞİNDE UZMAN PATNER ARAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE HARİKA Bİ SEKS Sİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASIN

    YanıtlaSil